Brev:
Fast føde - 6 mdr.
9. november 2015
Alder:
6 mdr.
Fast føde - 6 mdr.
Hej igen
Tusind tak for dit uddybende svar på mit tidligere spørgsmål omkring søvn. Jeg vil prøve at følge din foreslåede døgnrytme og kan godt se jeg giver ham for meget mad i forhold til mælk. Han drikker slet ikke den anbefalede mængde mælk. Du skriver jeg skal begynde at give ham kød og blød frugt og ristede rugbrødsbjælker.
Jeg har prøvede at give ham kød (torskerogn, rødspætte og kødboller) og han vil rigtig gerne prøve at smage, men ser mærkelig ud i hovedet og bliver ved med at få kast op fornemmelser når han får noget med de mindste klumper i.
Jeg er i den forbindelse bange for at give ham blød frugt og ristet rugbrød da han får suget store stykker af og ligner en der er ved at blive kvalt. Det er som om det kommer for langt bagud på tungen, og så ligner han en der skal kaste op. Skal jeg bare give ham det alligevel eller vente til han bliver lidt ældre?
Blød frugt er det melon, pære, æble osv skåret i stave?
Med venlig hilsen
Louise